Jobb, jobb...

... det känns som att jag inte gör något annat än jobbar. Har inte varit ledig sen i måndags, och ska jobba imorgon igen. Men idag gick det förvånansvärt bra, om man bortser från att jag höll på att säga fitthora till en kund.. (oops) Tror inte att det skulle ha varit särskilt uppskattat.

Överlevde dock tack vare min lilla sötnöt.. Haha, Fredrik och jag har nog den sjukaste humorn någonsin. Jag höll på att skratta ihjäl mig när han fick ett samtal på eftermiddagen och svarade; "välkommen till hundla aton ett hundla, det äl fledlik"... hahaha.. Bäbisspråk. Så jävla kul var det. Men roligaste var nog min kommentar när vi satt på Samurai och åt middag efter jobbet: "Jag hade hela inne men halva gled ut." Kan misstolkas grovt.. hahaha

Vad har ni (som läser detta) haft för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0