Jävla sexgalna idioter!!!!!

Alltså, jag fattar inte... När fan ska killar börja använda skallen istället för kuken!?!?! Kommer de någonsin att växa upp!? Verkar fan inte som det. Är så jävla trött på att idioter som tar för givet att man bara vill ha kuk. Är det så jävla svårt för dem att se att jag inte är nåt jävla sexobjekt!?! Jag är en människa, en kvinna, och borde fanimig bli behandlad med respekt, och inte som någon som man kan gå till hur som helst och stilla sina behov med. Skaffa en jävla uppblåsbar barbara istället! Eller varför inte en lösmutta!?! Ibland blir jag så galen på alla psykopater att jag har lust att ta en dildo och köra in den låååångt någonstans på dem. Sex är kanske skönt och roligt, men allt handlar INTE om sex!! Skaffa ett liv för fan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0