Äntligen helg!!

Så har den här dagen gått då. Just nu ligger jag i sängen och tittar på "Creature" som jag fick hem med posten idag. Tog mig bara flera år att komma på vad den hette, men nu har jag den (inte för att den där den bästa jag har sett, men ändå).

Har mensvärkar =( Och det är fan aldrig kul. Sov knappt fyra timmar inatt och har varit uppe sen sex. Började jobba sju imorse, så jag har jobbat hela dagen. Plus att jag har varit hos ungdomsmottagningen och äntligen testat mig för klamydia.. Jag hoppas verkligen inte att jag har fått skiten, men jag är ändå rätt säker på att jag har det. Om jag har det så hoppas jag verkligen inte att¨mina äggledare har tagit någon skada, för de skadas ju om man har klamydia för länge. Det värsta är ju att de flesta kvinnor aldrig märker det heller.. Det är lite konstigt tycker jag.

Imorgon ska jag fan sova. Jag längtar efter att få sova ut ordentligt. Sen MÅSTE jag försöka få ordning på min lägenhet, den ser verkligen ut som ett tredje världskrig. Imorgon kväll blir det mys med systerdotter med film o massa strunt =) Underbaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0