1 månad

Helgen med Osama var fantastisk. Det har gått en vecka sen han åkte tillbaka till Stockholm igen, men det känns som att det har gått ännu längre tid än så. Idag har vi varit tillsammans i exakt en månad (jag vet, det känns lite löjligt att räkna månader, men det är en dålig vana jag har kvar sen tonåren), och jag saknar honom väldigt mycket. Längtar tills jag får träffa honom igen.

Jag är så fruktansvärt trött i både huvud och kropp. Idag har jag jobbat min femte dag i sträck, och jag har två dagar kvar att överleva innan jag har får ledigt. Får dock bara ledigt en dag, för dagen efter är det jobb igen.. suck.. Det känns verkligen tragiskt, men samtidigt så innebär det pengar, och pengar är jag verkligen i behov av. Det här med skolan känns så fantastiskt att det på något sätt känns overkligt. Vet inte riktigt om jag vågar tro på att det är sant, att det händer mig, men jag är verkligen tacksam för det. Det enda jag stör mig på är att jag har problem med mitt BankID. Måste beställa ett nytt, och jag kan fan inte komma underfund med hur jag gjorde. Dessutom behöver jag ansöka om studielån, och det snart. Skolan börjar den 24 augusti.

Just nu ligger jag ensam i sängen och tittar på Beck - Kartellen. Försöker skriva lite grann också, men inspirationen verkar ha gått upp i rök för tillfället. Jag hoppas att ni som läser detta har en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0