Tråkig dag.

Inget sms från polisen om mitt pass idag HELLER. Fattar inte vad de håller på med, så imorgon ska jag gå dit och se vad det är som tar sådan tid.

Har haft en riktigt TRÅKIG dag idag. Har mest bara legat lealös i soffan och försökt kolla på film som inte har funkat det heller. Har varit så trött och så otroligt rastlös att jag undrat om dagen skulle ta slut. Så nu väntar jag bara på att min fina kusin ska bli klar i badrummet någon gång så jag kan få göra mig i ordning och lägga mig och läsa en stund innan jag somnar.

Hoppas på att det sker någon slags förbättring på ögoninflammationen. Det varken kliar eller gör ont längre. Det är bara på morgonen som det är jobbigt. Och det är väl alltid något. Men jag skulle helst bli av med det helt.

Det får vara nog nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0