Sjuk?

Undrar om jag håller på att bli sjuk. Är det så, så är det verkligen fel vecka för det.

Vaknade tre inatt av att jag frös. Trots att det inte är särskilt kallt i rummet. Så jag fick lägga ett täcke ovanpå det jag redan hade. Sedan låg jag där en bra stund och huttrade. Fattar inte vad det beror på. Vid sextiden vaknade jag igen. Och då hade jag så ont i halsen att det gjorde ont i huvudet när jag svalde. Och det rann från mitt högra öga. Något gult äckel som förmodligen inte borde rinna. Och det gjorde det när jag vaknade vid elva också. Så jag fattar inte vad det är som pågår. När jag kollar i spegeln ser det ögat missbildat ut. Är det någon slags allergi kanske? Jag vet inte. Det borde jag väl ha märkt i så fall?

Så idag ska jag ta det lugnt och skriva om en av mina texter. Och jag ska dricka te. Läsa.

Jag hoppas verkligen att det blir bättre, för jag har inte tid att vara sjuk den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0