Planering och ännu mer planering.

Jag har precis insett att jag nog måste införskaffa en kalender. Så att jag kan hålla reda på saker och ting. Nu händer det så mycket den här veckan att jag knappt hinner med. Joel är i Uppsala, ska träffa Lögnhalsen tillsammans med Pelle på fredag. Ronny kommer ner imorgon. Ska ha tjejkväll med finaste Anja på fredag kväll till lördag. Sedan ska jag till Uppsala på lördag och söndag är osäker än så länge.

Och det känns som att jag planerar och planerar och får ändå ingen riktig ordning på saker och ting. Så jag måste införskaffa mig en jävla kalender så att jag kan hålla reda på allt.

Förhoppningsvis så ska jag ha myskväll med Momo idag. En massa prat, kramar och vin. Beroende på hur det kommer att bli med hans möte och allt vad det nu är. Och hur sent det blir.

Pappa är i New York nu också. Så jag ska låna hans lägenhet imorgon och på fredag. Mest på grund av badkaret, eftersom att det inte finns något här i Spånga.

Hoppas även på att Robert ska höra av sig under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0