Hoping for a better day.

Bävar för att behöva gå och sova. Eftersom att jag vet att jag kommer att vakna flera gånger inatt med igentäppt näsa och igenklistrade ögon. Usch. Bara tanken ger mig ångest.

Men samtidigt så tänker jag att det knappast blir bättre av att jag sitter uppe. Jag är redan sjukt trött och vill ingenting hellre än att få krypa ner i sängen och sova. Påbörja en ny dag som förhoppningsvis för mig närmare den dagen då jag är frisk och kan sova normalt igen.

Måste ju dessutom söka jobb. Tänkte att jag skulle gå runt och lämna CV, men hur kul är det när jag mår som jag gör? Och vem vill hälsa på en människa som är sjuk och egentligen borde ligga till sängs?

Hoppas, HOPPAS att morgondagen blir lättare. Mina ögon är alldeles röda. Har det jobbigt med att andas. VILLINTEVILLINTEVILLINTEVILLINTE MER NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0