Givande textsamtal.

Hemkommen från ett väldigt givande textsamtal. Fanns kanske inte så mycket att säga, men jag insåg i alla fall att jag hade tänkt rätt när det gällde att bygga ut och skapa mer "aningar". Så det är skönt. Då har jag åtminstone inte blivit helt blind av den här idiotiska inflammationen.

Förkylningen bråkar med mig också. Även om den inte har brutit ut helt och hållet så är det på gång. Igelkotten är ju tillbaka, och det säger väl ändå något? Hoppas bara att det inte blir värre imorgon. Har ju bara två skoldagar kvar, och jag har liksom ingen lust att ligga hemma då.

Ska få i mig lite mat. Sedan ska jag iväg till Medborgarplatsen och gå och lyssna på skräckmästarnas mästare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0