Från ett öga till två ögon

Inte helt hundra. Men inatt sov jag åtminstone ganska hyfsat. Vaknade visserligen vid fyra, men jag frös i alla fall inte, och det är alltid något.

Ögoninflammationen är nog på väg att sprida sig till mitt andra öga. Åtminstone känns det så. Inte kul.

Halsen känns lite bättre. Den skållade igelkotten har nog gått och lagt sig och lämnat mig ifred nu. Drack ändå lite te nu på morgonen, utifall att.

Ska passa på att skriva mer idag. Nu när jag ändå tycks "ha fått upp farten". Har skickat en omarbetning på en av dem till Fager. Får se vad han säger. Om den har blivit bättre eller om den fortfarande känns lika stel som innan. Jag hoppas inte det. För det kändes inte lika stelt och jobbigt att skriva den. Snarare lättare, på något sätt.

Måste lära mig att utveckla mina texter. Är ganska duktig på att beskriva det jag ser. Betrakta.

Har ännu svårare för att faktiskt "röra på mig" i texterna. Men det ska det bli ändring på.

Så det är väl egentligen fördelen med att vara sjuk; jag kan passa på att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0