En helg med strul.

Kan inte direkt påstå att helgen har varit tråkig i alla fall. Drog ut med Pether, hans flickvän och hennes kusin. Tyvärr till en krog som bestod av småtjejer och killar i artonårsåldern. Och där börjar såklart Pether och hans flickvän att bråka som fan. Och det tar en evighet innan jag lyckas få med mig honom ut därifrån. Halv fem på lördagsmorgonen får han ett sms från en kollega om att han måste hoppa in och jobba. Så han jobbar hela dagen. På grund av en idiot som inte kan bete sig.

På lördag lyckas hans inneboende få med sig min påse med kläder och allt annat som jag hade med mig. Tog ett tag, men till slut fick jag tillbaka det, så det är jag glad för.

Igår beställde Pether pizza på ett ställe som hade utkörning. Får ett samtal senare där de säger att deras bil inte fungerar och att han måste lösa det på något annat sätt. WTF!?! Mitt tåg hem till Stockholm gick 18.06. När vi kommer dit hinner jag bara springa innan jag ser hur tåget åker iväg. Så jag kom hem för typ en timme sedan.

Så nog har helgen varit strulig som fan, men jag har mått RIKTIGT BRA av att få komma bort. Ikväll åker jag iväg igen, och den här gången till Östersund för en vecka eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0