ÄNTLIGEN!

Har ÄNTLIGEN fått mitt pass! Åkte dit idag och hämtade ut det. Fattar dock inte varför de inte hörde av sig till mig. Hade varit trevligt om jag hade kunnat få det tidigare. Fast det spelar ingen roll nu, nu har jag det åtminstone.

Och hur VARMT är det inte ute?! Håller på att smälta bort. Ännu värre var det att sitta på pendeltåget och bara känna hur svettig jag var i nacken. Usch.

Har fortfarande inte hört ett ljud från L som lovade att höra av sig när han visste mer om huruvida han skulle jobba imorgon eller på fredag. I värsta fall får jag väl ringa människan, men det ska nog inte behöva "gå så långt" tror jag. Han brukar höra av sig.

Har pratat med Jonas nu på eftermiddagen, och blivit så sjukt sugen på att läsa Litteraturvetenskap.

Men kommer jag in på Kulturvetarprogrammet så kommer jag tacka ja såklart.

Önskar bara att jag kunde få veta NU. Och inte om två månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0