Duktig flicka.

Idag har jag fan varit duktig. Som har målat två fönster i mammas farstu. Så nu ser de mycket bättre ut. Har även bråkat en massa med en Viasat box som inte ville bete sig och som fortfarande inte beter sig. Så mamma blir tvungen att ringa idioterna och klaga imorgon. Fattar fortfarande inte riktigt varför hon har valt att köpa ny när hon redan har en som är fullt duglig som den är. Mammor...!

Imorgon hoppas jag som en tok på att det ska bli fint väder så att jag kan få lägga mig ute i solen och få lite färg. Tyvärr så ska det bli regn hela dagen, så något solande lär inte bli av.

Så jag får väl helt enkelt sätta mig ner och skriva istället. Ligger lite efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0