Sol & idioter

Så, nu har min syster blivit anmäld för misshandel också. Så otroligt löjligt. Nog för att hon kan vara manipulativ, men hon skulle ALDRIG misshandla någon. Jag fattar inte vad det är för fel på folk egentligen, men tydligen så ska det ju finnas folk till allt. Tragiskt.

Idag har det faktiskt varit riktigt fint väder. Så lite har jag nog solat, men min hud är svårflörtad.

Har fastnat för hela idén med att börja rita åt folk som vill ha tatueringar! Det är hur kul som helst. Jag har verkligen gått igång på det.

Förhoppningsvis så kanske det kan leda till något bra.

14-15 juli får jag veta om jag kommit in vid Universitetet. Hoppas, hoppas, hoppas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0