Fredag.

Så är det helg igen och tiden fortsätter att springa ifrån.

Det känns som att jag bara skriver inlägg på nätterna numera, men det kanske är så när jag är här. Jag är vaken längre under nätterna och har väl på något sätt kanske lyckats skapa någon slags rutin. Att då och då sätta mig ner och skriva ett blogginlägg.

Var in till stan igår (torsdag) och träffade R. Fan, jag har verkligen saknat människan, och jag hade en RIKTIGT BRA dag. Sist vi träffades var i juli förra året, så det var väl på tiden att vi sågs.

Jenny och Robert är här över helgen igen. Kommer kanske följa ner en sväng till Stockholm nästa helg för att hämta lite kläder, och mitt skrivblock och mina pennor (!!!) som jag saknar något så förbannat här uppe. Älskar att sitta och rita på nätterna.

Skulle vara kul att få träffa pappa en sväng också.

Imorgon finns ingenting inplanerat. Men det blir nog att ta det lugnt här hemma. Slipa och måla kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0