Utvilad

Älskar min nya blogg. Den har verkligen blivit grymt snygg med mina bilder jag ritat längst upp. Och det är tack vare min systerdotter som den har blivit så sjukt snygg.

Idag klev jag upp vid tolv. Gick och lade mig strax innan elva igår. Så jag har sovit i tolv timmar, och det har varit underbart! Så nu är jag utvilad, har inga planer idag förutom att ta hand om min packning, skriva och eventuellt köpa hem lite morötter för mer NCIS senare.

Imorgon är det måndag, och jag har tvättning att ta hand om. Får se om jag tar mig en tur in till de centrala delarna av huvudstaden för lite mer research till min scen som jag inte har skrivit ner ännu.

Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0