Trött..

Är så fruktansvärt TRÖTT på att hela tiden vakna för att jag inte kan andas. Vaknade tjugo över fyra imorse och kunde inte somna om på grund av det. Lyckades visserligen efter mycket om och men, men det irriterar mig som fan att jag inte kan sova en hel natt utan problem.

Stannade hemma från skolan idag. Fick inte ut så mycket av lektionen igår, och kände att jag inte hade någon lust att sitta i klassrummet idag också utan att få ut någonting.

Vet inte riktigt vad jag ska göra de kommande dagarna. Skriva, om det ens är möjligt. Tugga på mina morötter i brist på annat. Kanske ta mig iväg till Humlegården som jag har planerat i en månad nu. Känner mig inte så där jätte peppad på att åka dit själv och gå runt. Trots att det är för researchens skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0