Lilla Sjöjungfrun

Söndagar är verkligen TRÅKIGA. Slutet på veckan som har gått, och jag borde väl egentligen vara tacksam, eftersom att det är en vilodag. Men vad är det jag ska vila upp mig från? Skrivandet? Skolan, som knappt ens har börjat?

Försöker få tag på L, men han svarar inte på mina sms, så jag ska väl ringa honom. Om han nu har batterier på telefonen. Annars sitter jag bara och försöker skriva dikter (varför vet jag inte) och tittar in mot mitt sovrum och lavalampan som lyser så fint på skrivbordet. Ljuset är så mysigt, och i taket ser det nästan ut som ett ljusspel. Eller en undervattensvärld. Lite Lilla Sjöjungfrun över det.

Imorgon ska jag titta igenom olika nyinkomna jobb, och se om jag kanske kan hitta någonting.

Tänkte även ta mig in mot de centrala delarna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0