Humlegården & Lena Endre

En mycket givande dag måste jag säga att jag har haft. För en gångs skull. Tog en tur till Humlegården med L och skrev upp lite riktningar och några stödord. Tittade sedan förbi på Rönnels antikvariat och kollade upp lite olika bokförlag och vad de har gett ut för slags böcker. Lite skolarbete, med andra ord.

På väg därifrån, däremot, råkade jag springa in i Lena Endre. Ni vet, skådespelerskan som numera medverkar i Wallander och som spelar Erika Berger i Stieg Larsson-filmerna? Rätt tufft att råka ut för en sådan grej tycker jag.
Nu har jag äntligen skrivit min saknade scen. Och skrivit ut min bok av det jag har skrivit hittills. 97 sidor, och det känns helt fantastiskt att hålla den bunten i min hand.

Fan, jag har mer eller mindre skrivit en bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0