Första skoldagen..

Det var en bra dag idag. Mycket skratt, och mycket snack om lovet och skrivandet. Pratade med Inga-Lina om det där jäkla CSN och förhoppningsvis så kanske det löser sig.

Eftermiddagen däremot var bara trötthet och irritation. Läraren vi hade, Anna Hallberg, var en grymt mysig person. Men som lärare tycker jag att hon kunde ha varit bättre. Var alldeles för många utsvävningar hit och dit, höll sig knappt till det vi skulle. Och jag höll på att somna flera gånger. Har varit så sjukt trött idag.

Nästa vecka är det dock ingen skola. Det är tydligen lärardagar då, vilket innebär att det inte finns några lärare tillgängliga. Känns lite meningslöst att börja skolan och sedan ha en vecka utan skola. Men men...

Ska ägna resten av kvällen åt att sitta här hemma och ta det lugnt. Skriva, om jag får någon ro, titta på film.

Det blir förmodligen en tidig kväll för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0