Back in civilisation..

Så var man tillbaka i Spånga igen.

Är sjukt trött. Sov två timmar innan jag klättrade upp ur sängen sex imorse, för att sedan sätta mig på tåget som lämnade Östersund 07.50. Kom fram vid ett, och otroligt nog i tid, vilket jag inte hade väntat mig efter allt kaos som har varit med SJ. Men vem vet, det kanske har bättrats på..... Eller?

Fick mitt brev från Överklagarnämnden. Och de ändrar INTE mitt beslut, så nu vet jag inte riktigt vad det är tänkt att jag ska göra. Får se om jag lyckas får tag på ett jobb, vilket jag hoppas sker så fort som möjligt.

Får se hur dagen slutar. Lite Coca-Cola, morötter och en tidig kväll kan nog vara en bra idé. Ihop med några avsnitt från NCIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0