Avslappnad

Idag hade jag tänkt tvätta och göra någon nytta. Plocka upp och göra i ordning i rummet så att det blir lika fint som det var innan. Men inget av det hände, och vet ni varför? För att jag har legat i soffan och tittat på film HELA DAGEN, eftersom att jag har kunnat slappna av fullständigt idag. Vet inte riktigt vad det beror på, men det har varit helt fantastiskt. Så jag ångrar inte att jag bara har legat hela dagen.

Ska ringa L lite senare. Han satt och spelade TV-spel med några polare nu när jag ringde för en stund sedan. Kanske inte det perfekta tillfället att sitta och prata då. Så vi ska prata senare. Se om vi har något planerat inför imorgon.

Tänkte försöka tvätta lite imorgon. Beroende på om Lina ska tvätta eller inte, eftersom att hon åker till Tokyo den här veckan och blir borta i tre veckor. Så får se. Annars ska jag sätta mig ner med gruppens texter också. Göra någon nytta på det sättet.

Branschblocket börjar den här veckan. Ska bli sjukt intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0