20 januari 2011

Idag ska jag stå och laga middag i det här huset. JAG! Känns lite läskigt, eftersom att jag verkligen inte kan laga mat, men sjukt intressant ska det bli. Se hur det går. Om det nu lyckas bli en middag som går att äta.

Ska strax bege mig ut en sväng för att köpa lite morötter. Sedan ska jag hem igen, göra mig i ordning och vänta på att L hör av sig. Vi skulle höras nu under lunch, men tänkte att det är hans tur att höra av sig. Tycker åtminstone att det inte är mer än rätt.

Filmkväll ikväll. Med filmer som ingen av oss har kommit överens om än. Men han har ju inte sett Glasblåsarens barn tidigare, så den måste han se och det lär förmodligen bli den också. Bland andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0