19 januari 2011

Har varit en lugn dag. Som alla andra dagar nuförtiden. Har tänkt på det och insett att mitt liv är ganska händelselöst. Fast det kanske är så när man skriver. Eller så är det bara jag.

Försöker fortfarande hitta jobb, men det är inte lätt. De flesta kräver ju erfarenhet/utbildning, eller körkort. Börjar tänka att jag kanske valde fel när jag valde bild och form som inriktning på gymnasiet. Fast å andra sidan hade jag kanske inte insett att det är skrivandet som jag vill ägna mig åt.

Hoppas på filmkvällen med L imorgon. Men vi har inte bestämt någonting, så det återstår att se.

Resten av kvällen tänker jag sitta framför NCIS. Skriva också, som vanligt. Om jag nu kommer någonvart vill säga. Det har gått trögt de senaste dagarna. Men det blir förhoppningsvis bättre, måste träffa Sören för handledning snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0