1 januari 2011

Så måste man vänja sig vid att skriva 2011 istället för 2010.

Så, vad händer här hemma? Inte ett smack. Har ägnat hela dagen åt att skifta mellan att läsa och att skriva. Skrivandet i sig går så där måste jag säga. Har sina upp- och nedgångar.

Imorgon blir det samma sak. Läsa och skriva. Har formulerat mitt manus, men ska kolla igenom det senare när jag är hemma i Stockholm igen. På måndag ska jag nog däremot dra mig in mot Östersund en sväng, så jag får någon form av sysselsättning som inte inbegriper att sitta hemma. Måste fan komma ut och röra på mig, träffa lite folk. Har dessutom blivit lovad att få låna badkar av finaste Tommy som jag inte ser till så ofta längre <3

Nu blir det en liten skrivstund till med musik, sedan gulla kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0