Uppsala.

Ååååh, jag blir bara så förbannat jävla trött på allt vad kungligt bröllop innebär! Har hört om det överallt hela tiden de senaste dagarna och det driver mig till vansinne. Är så otroligt jävla less. Det är som att ingenting annat existerar. Usch.

Kom hem från Uppsala för en timme sedan. Stått inträngd på ett knökfullt jävla tåg som gjort mig tokig. Men har annars haft riktigt trevligt, så nu ska jag strax krypa ner i sängen och sova. Är ruskigt trött. Har dessutom en huvudvärk till råga på allt också. Fan. Inte bra alls.

Imorgon ska jag STANNA HEMMA och ta det lugnt. Måste skriva också. Har precis läst respons från handledare. Så nu sitter jag och myser och verkligen längtar efter att få göra det bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0