Kungsholmspolisen

Har varit hos Polisen i Kungsholmen idag. Förnyat mitt pass eftersom att mitt nuvarande går ut på måndag. Känner kanske att jag borde ha gjort det tidigare, men nu är det ju som det är. Och bättre sent än aldrig, eller hur?

Nästa vecka är sista veckan i skolan. På onsdagen ska jag iväg till Arbetsförmedlingen för att söka jobb som städare på en restaurang. Senare ska jag ha ett extra textsamtal på eftermiddagen. Därefter iväg till Medborgarplatsen för att diskutera skräck och H.P. Lovecraft med Anders Fager och Jonas Ellerström (tror jag att han hette i alla fall) som är förläggare och som gett ut Lovecrafts böcker. Här i Sverige då. Så det är full fart med andra ord.

Träffade Alexandra ett par timmar igår. Åt lunch. Snackade lite skit som vanligt. Promenerade i solen. Det var trevligt. På tiden också, om inte annat.

Resten av den här dagen ska jag försöka skriva. Fick en idé idag på textsamtalet, så nu ska jag bara försöka göra någonting skräckaktigt av det.

Ska för övrigt, apropå skräck, passa på att ge Fager porträttet jag har gjort av honom på onsdag. Längtar efter att få se hans min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0