Under Ytan

Har en eventuell titel på min bok: Under Ytan. Jag har tänkt på det i två veckor ungefär, och ju längre tiden går desto bättre känns det. Det känns som att det passar bra ihop med boken.

Idag är jag på förvånansvärt bra humör. Vet inte riktigt vad det beror på, men det känns bra. Och jag har inga problem med att Ludwig är nere i Skåne, vilket är grymt skönt. Har alltid tyckt att det har varit en plåga tidigare, men den här gången tycker jag bara att det är bra för honom och känner mig glad för hans skull.

Precis som det ska vara. Som det BORDE ha varit från första början.

Får se om jag får någonting tvättat idag. Ska även ta mig tid till att sätta mig och skriva. Fick nya idéer och bra respons på texterna jag lämnade in till textsamtalet, och det är bra.

Imorgon ska jag träffa syrran, och det ser jag mest fram emot. Var alldeles för länge sen som hon och jag umgicks på tu man hand. Det har alltid varit i grupper med släktingar annars. Så det ska bli riktigt trevligt. Måste dock ringa henne lite senare angående tid och plats, så det blir nog bra.

Om mindre än två veckor åker vi till Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0