Research

Skulle ha träffat pappa för middag idag, men det blev uppskjutet till imorgon istället. Han hade tydligen missat att det var EM-kval i fotboll ikväll som han ville se innan han åker till Italien på söndag, och den underbara dottern som jag är gick jag med på hans önskemål. Så imorgon klockan ett ska jag träffa honom vid plattan och följa med honom för att shoppa och senare äta middag. Ska bli mycket trevligt.

Prinsen sitter och spelar TV-spel, själv funderar jag på att se färdigt på Clash of the Titans som jag påbörjade tidigare. Senare ska jag göra lite research i Katarina Wennstams bok "En riktig våldtäktsman" som jag lånade på stadsbiblioteket idag.

Har även bokat tågbiljetter till Östersund i oktober, för ännu mer research. Ska bli riktigt kul. Måste dock kolla med Härnösands anstalt om man kanske har möjlighet att få lite rundtur däromkring.

Jag tror det kan bli bra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0