Mitt första samtal

Imorgon ska jag ha mitt första samtal med Sören. Ska möta upp honom i receptionen 14.30, sedan vet jag inte riktigt hur länge vi sitter där. Så länge det behövs förmodligen. Jag ser verkligen fram emot det. Kan knappt vänta på att få höra vad han har att säga. Vad han kan hjälpa mig med.

Ska även träffa Alexandra imorgon. Hoppas jag åtminstone, för jag har inte hört någonting ifrån henne. Ludwig kommer tillbaka till civilisationen också. Han har varit på Gotland i ett par dagar, och nu ska han bli kvar hos mig över natten eftersom att vi ska träffa min kära vän, Jonas, på centralen. Innan han drar vidare till Göteborg. Sedan får vi träffa honom på fredag igen, när även vi befinner oss där.

Idag for jag hem till Spånga igen. Har tillbringat en vecka i pappas lägenhet i Hägerstensåsen. Där jag faktiskt har lyckats skriva en hel del. Tänkte ta en titt igenom det ikväll, och sedan får jag väl se om jag kanske kan ta med det imorgon när jag träffar Sören. Om han vill ha någonting mer att läsa i helgen när han är bakis, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0