Inception

Just nu är jag så sjukt trött att det känns som att jag ska gå in i väggen. Blir snart bedtime för min del. Har varit fullt upp idag; skolan till halv fyra, sedan en rundtur på stan med älsk där jag lyckades slösa bort några hundra på nya underkläder och ett par jeans (som faktiskt var välbehövligt). Och därefter bio med prinsen; Inception. Jääävligt bra måste jag säga. Lite för lång för min smak, det blev för mycket där i slutet, men i övrigt en ruskigt bra film. Sevärd!

Har fått beslut angående mitt merkostnadslån också. Får ut så att jag kan betala fakturan redan imorgon, vilket ska bli skönt. Problemet är bara det att jag inte får något merkostnadslån för nästa termin, vilket innebär att jag inte kan gå klart utbildningen. Och det gör ont, så ont. Älskar den här utbildningen, den är helt underbar! Men CSN förstör mina drömmar genom att inte ge mig det beskedet, och det stör mig mer än någonsin. Jag skulle vilja skjuta de där jävlarna!

Imorgon kväll åker prinsen ner till Skåne också. Vilket innebär en massa, massa tid att försöka göra någonting av. Men förmodligen blir det så att det blir tvätt på lördag, och skrivande på söndag. Sedan jobb måndag och tisdag, och eventuellt onsdag (får se hur det går med textläsning osv).

Nu ska jag ta mig en underbar kvällscigg och gå och lägga mig. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0