ETTÅRSDAG

Idag firar jag och älsk 1 år tillsammans, och det känns helt fantastiskt! Bortsett från att jag ligger hemma med världens jävla förkylning och hostar sönder mina lungor. Den har länge legat och grott inombords och det är skönt att den bryter ut nu så att jag kan bli av med eländet. Tyvärr har den ingen vidare bra timing.

Göteborg var trevligt. Sjukt kul att få gå på mässan och se en massa författare. Vill dit igen nästa år, och förhoppningsvis så blir det så också.

Ikväll blir det en massa te och en massa filmer att kurera mig med. Önskar bara att älsk kunde vara hos mig. Jag saknar honom. Imorgon, om det blir som jag vill, så är det skola med Peter Bull-Simonsen. Tvivlar på att jag hinner bli tillräckligt frisk för det, men hoppas kan man ju alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0