En riktig funderare..

Hade mitt första samtal med Sören idag. Det var helt otroligt. Det var så sjukt befriande att sitta där med honom och berätta om mina tankar och idéér kring boken, och samtidigt få en massa tips och förslag från honom. Frågor som ger mig ett annat perspektiv. Och jag som har varit så sjukt orolig och kritisk när det gäller mitt språk i det jag har skrivit, och att bygga upp min karaktärs liv utan att det blir för tråkigt att läsa. Han gillar mitt tonläge, mitt språk och anser inte heller att det är tråkigt att läsa. Dock så har jag fått en himla massa funderare som jag kommer att få det tufft med. Tror det kan vara en bra idé att ta med sig datorn till Göteborg i helgen.

I övrigt har det inte hänt så mycket. Köpte hårfärg idag så nu har min älskade Anja hjälpt mig med att färga håret så att man ser åtminstone lite normal ut. Imorgon ska jag och Ludde träffa Jonas på centralen innan han drar vidare till Göteborg. Sedan blir det nog inte så mycket mer än att sätta sig med texter inför textgenomgången på torsdag (går bara halvdag den dagen). Måste dessutom lämna in för två textgenomgångar på torsdag eftersom att jag ska ha en textgenomgång med min grupp på tisdag.

Åh, mitt liv känns helt fantastisk just nu. Går en fantastisk utbildning, har en fantastisk handledare och en fantastisk pojkvän. Fantastiska vänner. Mer än så behöver jag faktiskt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0