Är jag osynlig?

Enligt CSN har min studieförsäkran inte kommit till dem. Börjar fan bli tokig. Det hände samma sak förra gången; då försvann den efter att jag lämnat den till skolan. Går ju fan inte att lita på skolan längre. De slarvar ju bara bort dem.

Prinsen umgås med söta Pelle idag. Är på bio och ser på "The Expendables". Måste säga att jag tycker att det är orättvist. Hade också velat se den.

Varför känns det som att de bara ser varandra när jag är med? Har jag blivit osynlig, eller vad är det frågan om?

Imorgon är det jobb som gäller. På onsdag blir det mys i Hägerstensåsen med Sofia. Sedan börjar allvaret igen; och den här gången med Anders Fager.

Ser fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0