Anjas födelsedag

Älskade kusin Anja fyller 17 år idag. Grattis till henne.

Blir en tur på stan imorgon med min fina Alexandra, och då ska jag passa på att köpa presenten åt Anja som jag har tänkt på. Det blir nog bra.

Problemet är att jag inte kommer att kunna ge henne den, eftersom att min tanke är att jag ska åka till pappa en sväng. Eller ja, till hans lägenhet i alla fall, eftersom att han själv är i Italien för tillfället.

Så i så fall får det blir på onsdag.

Idag händer det inte särskilt mycket. Ska jobba, men tror att jag tänker byta till på onsdag istället, så att jag kan åka över till lägenheten redan ikväll. Då slipper jag ju ha alla mina saker när jag träffar Alexandra imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0