1 september

Skola imorgon. Det ska bli kul. Jag börjar 13.00 på grund av att min lärare i textsamtalen är i Istanbul. Så jag börjar på eftermiddagen istället, och då är tanken att vi ska ha någon kvinna som heter Annica Wennström. Vet inte riktigt vem det är, men eftersom att temat är inställt på research så ska det bli intressant.

Har haft en himla trevlig helg med älsk. Får se vad den kommande helgen har att bjuda på. Måste komma igång ordentligt med skrivandet, men har inte hört något från Sören ännu. Förhoppningsvis så kanske han hör av sig i veckan. Eller i början på nästa vecka.

29 dagar kvar tills ETTÅRSDAGEN. Känns skrämmande overkligt. Men det ska bli himla mysigt. Har aldrig varit tillsammans med någon så här länge.

Kanske är det så att jag har turen med mig den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0