Skrivkrampen lättar lite

Jag for in till stan en sväng idag. Lämnade lite text till Sören inför handledningssamtalet på onsdag. Satt och pratade med honom i tio minuter om läget jag befinner mig i. Mina problem. Och det känns genast mycket bättre. Han har gett mig lite idéer och jag har fått lite mer inspiration, så nu kan jag förhoppningsvis sitta och skriva mycket den kommande tiden.

Fast egentligen tror jag att jag verkigen behöver miljöombytet. Jag åker till Östersund om en vecka, och jag är övertygad om att det kommer att kännas bättre. Om inte annat så kommer jag att kunna skriva bättre, jag har alltid kunnat skriva bra hemma hos mamma. Dessutom saknar jag henne, så det ska bli kul att få träffa henne.

Resten av den här kvällen blir med lite film och mina vanliga, älskade morötter ^^ (Det kommer förmodligen sluta med att jag så småningom ser ut som en morot själv, om inte annat så en kanin med långa öron och en tofs på rumpan).

Blev ingen simning idag, blir det imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0