Ögonbrynstrimmer

Jag vet inte om det är för att jag inte fattar hur man ska göra, men jag köpte en ögonbrynstrimmer idag för att testa och se om den kunde underlätta hela den här plocka ögonbryn-grejen. Och jag säger bara det - jag rekommenderar den INTE! Så jag har nu beställt hem en ögonbrynskniv istället, som dessutom har fått riktigt bra recensioner. Så jag hoppas på det bästa.

Nu blir det sängdags för min del. Har ont i hela kroppen, vilket jag inte förstår anledningen till, och är helt slut efter en hel dag inne i city med älskade vännen Pelle från Östersund och så kvällen med älsk som tillbringades inne på Sergels biograf.

Imorgon blir en lugn dag för min del. Sitta hemma och skriva. Kolla film. Umgås med kusin My när hon dyker upp. Får se huruvida Jenny tänkte ringa eller inte, som hon för den delen borde ha gjort IDAG.

Suck. Ibland tycker jag att min syster är väldigt skum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0