Mensvärkar

Trevlig titel, eller hur?

Det jobbiga är att den stämmer. Somnade inte förrän fem imorse, vaknade två timmar senare av att det gjorde så fruktansvärt ont. Det har sannerligen sina nackdelar det här med att vara kvinna.

Idag hade jag åtminstone en lärorik eftermiddag på skolan, tillsammans med en kvinna vid namn Daniella Floman. Hon arbetar som redaktör, och där fanns det mycket intressant att ta lärdom av. Jag hade dessutom ett litet mindre handledningssamtal med Sören på lunchen, vilket var MYCKET GIVANDE, eftersom att vi kom på varför jag sitter fast.

Så nu behöver jag bara få komma upp till Östersund. Hos mamma kommer jag att skriva, det gör jag alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0