FRUSTRERAD!!!!!

Åh, jag är så jävla frustrerad så det sjunger om det!

I tre dagar har jag gett mig in i hela grejen med textrespons, men jag kommer inte någonstans! Vill ju kunna ge kritik och hjälpa dem med sina texter, men nu känns det verkligen som att jag inte har någonting konstruktivt att komma med. Det har blivit för bra helt enkelt. Och ändå känns det som att det borde finnas så mycket mer att säga. Det borde inte spela någon roll att jag tycker att det är sjukt bra det jag läser, jag borde ju kunna ha NÅGONTING. Det lilla jag har att säga vet jag inte riktigt vad jag vill ha sagt med heller. Hur jävla jobbigt är inte detta, egentligen? Det börjar fan bli pinsamt.

Och inte blir det bättre av att jag har fastnat i min egen bok heller. Vet inte riktigt hur jag ska få den att röra sig framåt, hur jag ska utveckla berättelsen. Måste ta upp det med Sören nästa vecka, om det inte har släppt. Hatar att bara stå och trampa på ett och samma ställe och inte komma nånvart.

What the fuck am I supposed to do now?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0