Förbannad & Besviken

Jag förstår inte. Vad fan är det för fel på folk?

Kan ju säga med en gång att jag trodde bättre om dig. Trodde att du var en bra person, en bra vän. Men du är så jävla falsk och rutten, och att jag över huvud taget hade kontakt med dig skäms jag för. Jag ångrar ingenting annat så mycket som jag ångrar det. Du är ett jävla svin, och jag fattar inte hur jag ens kunde inbilla mig att jag hade känslor för dig en gång i tiden. Att jag hoppades på att det skulle bli du och jag för två år sedan.

Vem fan tror du att du är som klagar över att tjejer förstör ditt liv? Det är fan du som är fucked up, som förstör för andra. Det är du som borde ha så jävla mycket stryk. Jag är så jävla förbannad och besviken. Kommer aldrig någonsin att förlåta dig för detta.

Må du ruttna mer än du redan har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0