Eriksdalsbadet

Åh, idag ska jag möta upp älsk på stan och åka iväg till Eriksdalsbadet. Vi ska simma ett par timmar, och jag längtar som fan tills dess! Har längtat efter känslan av det länge nu, vattnet som omsluter, kroppen som får använda varenda muskel. Jag ryser vid blotta tanken.

Men först ska jag möta upp med Sören och lämna lite text åt honom. Har lite grann att lämna in, så då har han ju någonting att läsa fram tills mötet på onsdag.

Ikväll måste jag läsa lite texter och skriva. Annars blir det en lugn kväll för min del. Älsk ska demonstrera mot SD, och trots att jag stöttar dem som fan är jag inte den som pallar stå ut med en folksamling som står & går & skriker för full hals.

Imorgon är det tisdag. Imorgon är det en hel dag av tvätt som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0