Ordfront

Om mindre än en timme ska jag bege mig in till Söder och gå på möte på Ordfront. Det skulle inte ta så lång tid tydligen, kanske 20-30 minuter. Men jag är nervös. Känner mig lite illa till mods över arbetsuppgifterna, men det känns ändå som en bättre grej än att försöka sälja tidningar. Dessutom kan det åtminstone ge mig någon slags inkomst att leva på, istället för att mina föräldrar ska behöva utsättas mer för det än de redan gör. Jag hoppas också att Långholmen hör av sig.

Att vinna 60000 skulle verkligen inte sitta fel just nu.

Jag funderar på att skapa en ny blogg. Med inriktning på det jag skriver och det jag ritar. I hopp om att det kanske kan inspirera andra. Men hur många skulle läsa? Och hur skulle jag "ge reklam" för den? Via den här? Facebook?

Det ordnar sig säkert. Just nu är jag mest nervös för Ordfront, plus det faktum att jag har ont i magen. Oroväckande, även om det är normalt.

Saknar min älskade Ludde. Har bara legat och sträckläst den tredje Twilight-boken idag. I brist på annat att göra, i brist på motivation till att skriva. Jag har liksom inte haft någon ork till någonting. Det blir nog bättre till veckan, med Wik och Rom och allt det där. Men jag oroar mig ändå. Ludde följer med mig till Wik på torsdag, men efter det får jag inte träffa honom på typ två veckor. Och jag längtar inte.

Jag undrar hur Lovisa klarar sig utan sin pojke, som faktiskt är i Japan och ska vara borta ännu längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0