Slutkörd

Kom hem från skolan för ungefär tjugo minuter sen - helt slutkörd i skallen efter dagens teorilektion. Vi har diskuterat, gått igenom Dr. Romand och även Reporter. Har lärt mig en massa idag, men nu måste jag smälta det också. Och öva, öva, öva! Kanske borde börja titta i böckerna efter allt jag lär mig, se om jag kan se skillnaden på t.ex en gestaltande scen och en gestaltande sammanfattning.

Imorgon ska jag tvätta. Sedan ska jag träffa älskling. Vad vi ska hitta på vet jag inte, men författare som vi är kan nog fantasin hjälpa till ^^

Ikväll ska jag ta det lugnt. Läsa, skriva, titta på film kanske. Är jätte trött så det lär garanterat inte bli någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0