Skola imåra

Och inte har jag gjort särskilt mycket idag. Men det hade jag väntat mig. Och det har varit rätt skönt att få ta det lugnt. Hela lovet har varit fullt av saker att göra. Sånt som måste hinnas med. Har fortfarande inte lyckats smälta att mamma faktiskt tycker om Ludwig. Ungefär som den gången han och jag var iväg till Nyköping och överraskade pappa, och pappa kramade om honom som om de hade känt varandra hur länge som helst. Chocken jag fick då var minst lika stor som när jag såg mamma krama om honom. Men det gläder mig.

På onsdag kommer Ludwigs syster, Andrea, till Stockholm. Jag ska eventuellt ha en skrivstund med Sofia på något café efter skolan, men jag hoppas att jag får chansen att träffa Andrea. Även fastän det känns lite läskigt ändå.

Skola imorgon, dags att sova snart. Tänkte att jag skulle gå upp extra tidigt för att hinna vakna och äta en stadig frukost. Så man orkar med hela morgondagen. Ludwig ska iväg på arbetsintervju på Gröna Lund på eftermiddagen, så jag får hoppas att han får jobbet. Jag har kanske hittat ett jag också, men jag vet inte helt säkert än, så det är inget jag tänker diskutera nu.

Lägger till en liten bild som jag har ritat, för skojs skull.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0