Krogen igår

Har varit på Eriksdalsbadet och simmat med älskling idag. Var riktigt skönt att få sträcka ut kroppen ordentligt, att få känna mjölksyran i benen.

Igår, däremot, var det inget simmande. Igår träffade jag mitt ex, Markus, och gick till St Patrick's i Götgatsbacken. Ludwig var med också. Var länge sen som jag verkligen hade en sådan rolig utekväll. Och Markus skämde bort både mig och Ludwig med shots och allt vad det nu var, så nog var man lite full sen. Däckade vid halv fyra imorse, trött som ett as. Men jag uppskattade kvällen. Och det verkade Ludwig också göra. Hoppas jag ^^

Imorgon blir det myskväll med prinsen. Men ikväll blir en tidig kväll, och om jag ska göra någonting så blir det till att skriva i så fall. Har ingen veckouppgift den här veckan, men ska man skriva böcker så ska man skriva varje dag. Oavsett om det är lite och mycket. (Dessutom är det kul)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0