Hemmakväll

Det kändes jätte konstigt att sova själv inatt. Den senaste veckan har jag haft Ludwig bredvid mig, och vant mig vid det. Var jätte tomt att vakna imorse och inte se honom där.

Har inte gjort särskilt mycket idag, och lär inte göra så mycket imorgon heller. Blir bara hemma och skriver, analyserar texter. Sådant jag måste göra. Läser Åsa Linderborgs biografi Mig äger ingen. Trodde att den låg på listan över självbiografier som vi skulle läsa, men tydligen inte. Och de jag ska läsa verkar vara omöjliga att få tag på, och det stör mig. Så jävla omöjligt ska det väl ändå inte vara!?

På måndag blir det textsamtal med den nya gruppen. Ska bli intressant. Kul att få och ge respons. Ser fram emot det, underligt nog. Jag vet inte, men kanske har jag börjat känna någon form av trygghet där?

Blir nog till att titta mer på andra säsongen av Skönheten & Odjuret. Älskade den serien när jag var liten, och älskar den fortfarande. Dessutom ett bra sätt att slippa tänka på all ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0