Diktsamlingen

Kom hem från skolan för en stund sedan. Sitter och bläddrar i min diktsamling som kom med posten idag. Sjukt stolt! Även om den inte är utgiven hos något förlag så håller jag den i handen, i BOKFORM. En mer oslagbar känsla får man leta efter.

Sitter och klurar på min bok om farmor. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp den. Har skrivit en lista på sådant som jag vill berätta om, men vet inte riktigt vart saker och ting ska vara. Kanske är det lättare att bara skriva och sedan låta det komma allteftersom? Värt ett försök.

Ska ligga i sängen hela kvällen och skriva och bara mysa med mig själv. Kanske titta på Emil i Lönneberga, fick lite Astrid Lindgren-nostalgi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0