Ålderdomen klär henne

Har skrivit upp en hel lista på saker som jag ska ha med i min bok om farmor. Det enda problemet är att jag inte vet hur jag ska pussla ihop allting. Min andra bok, Jag är en speciell pojke, har jag lagt på hyllan så länge. Känner att jag ändå inte kommer någonvart med den just nu.

Har pratat ut ordentligt med älskling idag. Det var välbehövligt och väldigt skönt att få ur sig allt. Så nu hoppas jag att saker och ting ordnar upp sig. Är fortfarande orolig för påsklovet dock. Får se hur det blir.

Imorgon blir det en sväng till Upplands Väsby under dagen, sedan in en sväng till stan för att äta middag med älskling. Och så eventuellt en öl (jag dricker ju inte öl, så det blir väl en cider för min del) med en kille från Jämtland senare. Ska bli riktigt roligt. Har inte träffat människan på ett par år nu.

Funderar även på att åka ner till Örebro nånting framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0