Tisdag

På tisdag kommer Ludwig hem. Exakt när vet jag inte förrän imorgon, ej heller om han åker buss eller tar flyget upp, men han kommer åtminstone hem. Och jag längtar så otroligt mycket.

På fredag åker vi till Dalarna på kusinträff. Jag frågade om han ville följa med och det ville han, så det ska bli roligt. Ska bli roligt att få träffa släkten. Jag ser nog mest fram emot att få träffa Ewa. Var så länge sen nu. Och jag vill verkligen att hon ska få träffa Ludwig. Se vilken fin kille han är.

Jag har kommit fram till att jag verkligen kan identifiera mig med Bella i Twilight-böckerna. Eller egentligen inte hennes karaktär, men hennes känslor för Edward. Så om ni förstår hennes känslor för honom så förstår ni även mina för Ludwig.

Jag älskar honom verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0